vrijdag 21 augustus 2015

Hey allemaal !

Creahut Anneken hier ...

Hier zie je Wiebel Mieken. 
Creahut Marianneken heeft haar een been gemaakt met een slobber kous 
( zo zie ik het toch in mijn hoofd). 
Leuk hé, nu is het verdere werk voor mij!

Het is niet gemakkelijk! 
Hoe meer leven er in dat elfje komt, hoe meer ze begint te bewegen... 
Dus het volgende been, ik leg er lapjes klei op en bevestig alles goed aan elkaar.
Ze moet er toch goed uitzien.
Ja die benen lukken, nu de armen en handen. 
Amai die handen zijn moeilijk !
Creahut Marianneken heeft de handen gemaakt maar het is mij toch geluk om ook een hand te maken. Misschien niet voor Wiebel Mieken maar wie weet komt er nog een volgende creatie?

Eerst mijn Wiebel Mieken.
Ze zit klaar voor de volgende stap.


Mijn vriend Rik was er ook. 
Hij heeft ook een wens, hij wil een grote baby maken in klei, een hele grote...
Of toch eerst maar een kleintje ... 
Pfff ... wat een prutswerk,

Hij geeft niet op en kijkt hoe Creahut Marianneken het doet,
en dan ... poef ...
Ineens ligt er een baby'tje op de tafel.



Nu een grote ... dat zal wat worden ...
Maar met de hulp van Creahut Marianneken zal dat wel lukken.

Eerst alles mooi afwerken, schilderen, haren plakken, kleertjes enz.
Spannend !

Wordt vervolgd!







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen