vrijdag 28 augustus 2015

De droom van Magda

Ik heb een droom …
Ik wil een draak maken, niet zomaar een draak maar … hoe zal ik het zeggen …
Iets speciaal, iets groot, iets eng, iets heel ongewoon …
Ik weet, het klinkt een beetje raar en misschien kan je het niet helemaal goed verstaan …
En ook … hoe begin ik hieraan ???

Ik zal maar naar De Creahut gaan, Marianne, die zal mij wel verstaan J

In geuren en kleuren en met veel zwier vertel ik haar wat ik in mijn dromen zie.
Ze luistert en glimlacht, haar ogen blinken …
Ze kijkt even naar links en dan rechts en zegt … geen probleem …
we beginnen eraan.
Even noteren wat ik allemaal nodig heb … mijn god … dat wordt dolle pret.
Een grote draak, zo groot als ik, met gloeiende ogen en vuur op zijn tong,
uit zijn buik kruipt een heks …  mens, ik word helemaal gek !
Wil je weten hoe dit verhaal verder gaat ?
kom dan af en toe eens piepen op deze blog of op de facebook pagina van De Creahut.

Geschreven voor mijn goede vriendin Magda.

Groetjes,
Marianne van De Creahut


2 opmerkingen:

  1. Prachtig verhaal! Mijn nieuwsgierigheid is wel gewekt! Begin er maar vlug aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwt... Woonde ik wat dichter, dan kwam ik eens piepen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen